Werken Bij
Gesloten
HR Medewerker voor 24 tot 28 uur te Amersfoort.
Wij geloven in een gemeenschap waar iedereen elkaar respecteert, zichzelf kan zijn en elkaar ondersteunt. Voel jij je hier thuis en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging als HR Medewerker? Door de groei van onze organisatie zijn wij ter uitbreiding van ons HR team van 2 collega’s, op zoek naar een HR medewerker voor 24 tot 28 uur te Amersfoort. Zoek daarom niet verder en reageer vandaag nog!
Wie zijn wij?
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor operationele administratie HR vragen en informeert leidinggevende en medewerkers over relevante onderwerpen.
• Je houdt je bezig met verzuim, (verlof)regelingen en subsidies en hebt daardoor regelmatig contact met de Arbodienst, UWV, WSP, SROI en de gemeente.
• Je houdt overzicht betreft de instroom, doorstroom en uitstroom van (nieuwe) medewerkers en signaleert tijdig bijzonderheden, levert ook een bijdrage aan de offboarding en past het attentiebeleid toe.
• Tot slot stelt je arbeidsovereenkomsten op, beheer je de personeelsdossiers en signaleer je bijzonderheden.
Wie ben jij?
- Je bent beschikbaar voor 24 tot 28 uur en woonachtig in de omgeving van Amersfoort.
- Je beschikt over een werk- en denkniveau op MBO-niveau 4 en hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Je hebt kennis van actuele wet- en regelgeving en hebt bij voorkeur kennis van de CAO VVT en/of Sociaal Werk, evenals ervaring met NMBRS.
- Je kunt je goed inleven in anderen, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en werkt graag samen.
- Je bent nauwkeurig, weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie en denkt graag in (creatieve) oplossingen.
- Tot slot werk je graag in een dynamische organisatie, ben je in staat om goed overzicht te houden, prioriteiten te stellen en snel te schakelen.
Wat krijg je van ons?
Een leuke afwisselende baan bij een ambitieuze zorginstelling waarin jij jezelf verder kan ontwikkelen. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom:
- Een salaris conform cao VVT FWG 40 vanaf € 2.461,95 tot € 3.417,15 per maand.
- Een tijdelijk contract voor 24 tot 28 uur met uitzicht op vast dienstverband (36 uur is fulltime).
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 33 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband en vakantiegeld van 8%.
- Reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
- We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
- Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.
Gesloten
Medewerker Slaapdienst voor 20 uur te Oegstgeest
Ben jij er als Medewerker Slaapdienst klaar voor om een kwetsbare doelgroep te helpen om hun plek in de maatschappij weer (terug) te vinden? Wil jij onderdeel zijn van een leuk klein team en meegroeien met de organisatie en écht impact maken in het leven van onze cliënten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Wie zijn wij:
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag ambulante begeleiding en huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
Je zult gaan werken op een nieuwe locatie van Diverszorg in Oegstgeest. Locatie Endegeest is een beschermde woonvoorziening voor 30 cliënten welke 7 dagen per week, 24 uur per dag, woonbegeleiding biedt aan een kwetsbare doelgroep mogelijk een forensische achtergrond, zodat zij zo succesvol mogelijk kunnen integreren in onze samenleving. Je zult werkzaam zijn in een team; bestaande uit 1 locatiemanager, circa 8 woonbegeleiders en 3 medewerkers slaapdienst. Dit betekent dat je onderdeel wordt van een leuk klein team en echt mee kan groeien met de organisatie. Je zult werken in roosterdienst en de locatiemanager is je direct leidinggevende.
Als Medewerker Slaapdienst ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en aanbrengen van structuur, in de directe omgeving van cliënten, die te maken hebben met multi-problematiek. Je bent de steun en toeverlaat van onze cliënten. Je bewaakt het dag en nachtritme en weet van aanpakken op het moment dat dit calamiteiten voordoen in de nacht, waarbij je ten alle tijden kan schakelen met de telefonische achterwacht. Je begint en eindigt je dienst met een overdracht aan je collega’s. Daarnaast zorg je samen met je collega’s voor een leefbaar, prettig en gezond leefklimaat op de locatie, Je draagt bij aan de sfeer, hebt aandacht voor de groep en aandacht voor de volgende stap van cliënten. Wij werken daarbij volgens begeleidingsmethodiek situationeel begeleiden. Wij gebruiken deze methodiek in de aansturing van het team en in de begeleiding van ons cliënten.
Wie ben jij?
- Je hebt minimaal een relevant MBO-diploma niveau 3 in de zorg- of welzijnssector.
- Je hebt kennis en ervaring met de doelgroep en van de protocollen en procedures, waaronder ook met crisisinterventie en escalatietechnieken.
- Je beschikt over de volgende certificaten; BHV, EHBO, conflictbeheersing en medicatiebeheer of bent bereid deze op korte termijn te behalen.
- Je werkt graag zelfstandig, maar kunt ook goed samen werken met anderen.
- Je beschikt over goede sociale vaardigheden, waarbij tact, geduld en inlevingsvermogen het bijzonder belangrijk zijn.
- Je beschikt over sterkte communicatieve vaardigheden en kunt mensen goed stimuleren.
- Tot slot sta je stevig in je schoenen en ben je flexibel.
Wat krijg je van ons?
Een leuke baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom:
- Een salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 4 (€2.459,- tot €3.524,-) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur). Dit is inclusief een arbeidsmarkttoeslag van 1,13%.
- Een tijdelijk contract voor 20 uur met uitzicht op vast dienstverband. De uren krijgt je 100% betaald krijgt. Je zult werken met roosterdienst, wat betekend dat je wisselende slaapdiensten (22:15-08:15 uur) hebt ook inhet weekend of op feestdagen.
- Ontvang je een Individueel Keuzebudget( IKB) ter hoogte 18%. Je kunt dit bedrag bijvoorbeeld als vakantiegeld of een eindejaarsuitkering laten uitkeren of er extra verlofuren mee kopen.
- Ontvang je daarnaast nog een loopbaanbudget van 1,5% die je kunt inzetten voor vitaliteit en ontwikkeling.
- Ontvang je reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
- We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
- Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.
Gesloten
Medewerker Huishoudelijke Hulp voor 4 tot 30 uur te Delft.
Ben jij op zoek naar een flexibele baan waar je een maatschappelijke bijdrage kunt leveren in jouw wijk en wil jij mensen laten stralen? Door de groei van onze organisatie zijn wij ter uitbreiding op zoek naar Medewerkers Huishoudelijk Hulp die het vertrouwde gezicht, steun en toeverlaat zijn voor onze cliënten en ervoor zorgen dat zij langer in hun vertrouwde omgeving kunnen wonen. Kom daarom nu werken als Medewerker Huishoudelijk Hulp en maak vandaag nog het verschil!
Wie zijn wij?
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
Als Medewerker Huishoudelijke Hulp voer je ondersteunende werkzaamheden uit bij onze cliënten thuis. Onze cliënten hebben een indicatie Wmo en hebben vanwege leeftijd, ziekte of beperking of een operatie huishoudelijke ondersteuning nodig hebben. Dit doe je door de huishoudelijke taken (deels) over te nemen die zij niet zelf meer kunnen uitvoeren. Je zorgt ervoor dat dat de woning schoon en leefbaar is en laat je cliënten stralen.
De werkzaamheden bestaan bijvoorbeeld uit stofzuigen, dweilen en het afnemen van sanitair. Daarnaast biedt je hen een luisterend oor en signaleer je ook veranderingen in de leefomgeving van cliënten die je bespreekt met de client en zorgcoördinator. Je werkt zelfstandig, hebt oog voor detail en hebt een hart voor de zorg. Je draagt bij aan het huishouden en het welzijn van deze mensen. Dit maakt het werk erg bijzonder, want mede dankzij jouw hulp kunnen cliënten langer zelfstandig thuis blijven wonen en bevorderen we daarmee hun zelfredzaamheid.
Wie ben jij?
- Je bent woonachtig in de omgeving van Delft en beschikt over eigen vervoer.
- Je bent betrouwbaar, je werkt graag zelfstandig en resultaatgericht.
- Je bent betrokken en empathisch, bouwt graag een band op met je cliënten en hebt goede communicatieve vaardigheden.
- Je kan je goed inleven in de cliënten, bent, flexibel en denkt graag in (creatieve) oplossingen.
- Je werkt hygiënisch en veilig en volgens de afspraken in het ondersteuningsplan.
- Tot slot heb je ervaring in de huishoudelijke hulp en/of schoonmaak en beheers je de Nederlandse taal voldoende.
Wat krijg je van ons?
Een leuke, flexibele baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen in je eigen buurt. Je krijg je eigen vaste cliënten die je wekelijks gemiddeld 2 uur ondersteund en daarmee een band opbouwt. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom:
- Een salaris conform CAO VVT schaal Hulp bij het Huishouden tussen €2.116,52 en €2.581,30 op basis van een fulltime dienstverband (36 uur).
- Een tijdelijk contract voor 4 tot 30 uren met uitzicht op vast dienstverband. Het aantal uur stemmen we samen af op jouw beschikbaarheid. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. We werken niet op feestdagen, maar ook geen avonden en weekenden.
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 33 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband en vakantiegeld van 8%.
- Zowel reistijdvergoeding, reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma, heb je één vast aanspreekpunt voor al je vragen en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
- We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
- Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien
Gesloten
Medewerker Huishoudelijke Hulp voor 4 tot 30 uur te Pijnacker-Nootdorp
Ben jij op zoek naar een flexibele baan waar je een maatschappelijke bijdrage kunt leveren in jouw wijk en wil jij mensen laten stralen? Door de groei van onze organisatie zijn wij ter uitbreiding op zoek naar Medewerkers Huishoudelijk Hulp die het vertrouwde gezicht, steun en toeverlaat zijn voor onze cliënten en ervoor zorgen dat zij langer in hun vertrouwde omgeving kunnen wonen. Kom daarom nu werken als Medewerker Huishoudelijk Hulp en maak vandaag nog het verschil!
Wie zijn wij?
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
Als Medewerker Huishoudelijke Hulp voer je ondersteunende werkzaamheden uit bij onze cliënten thuis. Onze cliënten hebben een indicatie Wmo en hebben vanwege leeftijd, ziekte of beperking of een operatie huishoudelijke ondersteuning nodig hebben. Dit doe je door de huishoudelijke taken (deels) over te nemen die zij niet zelf meer kunnen uitvoeren. Je zorgt ervoor dat dat de woning schoon en leefbaar is en laat je cliënten stralen.
De werkzaamheden bestaan bijvoorbeeld uit stofzuigen, dweilen en het afnemen van sanitair. Daarnaast biedt je hen een luisterend oor en signaleer je ook veranderingen in de leefomgeving van cliënten die je bespreekt met de client en zorgcoördinator. Je werkt zelfstandig, hebt oog voor detail en hebt een hart voor de zorg. Je draagt bij aan het huishouden en het welzijn van deze mensen. Dit maakt het werk erg bijzonder, want mede dankzij jouw hulp kunnen cliënten langer zelfstandig thuis blijven wonen en bevorderen we daarmee hun zelfredzaamheid.
Wie ben jij?
- Je bent woonachtig in de omgeving van Pijnacker-Nootdorp en beschikt over eigen vervoer.
- Je bent betrouwbaar, je werkt graag zelfstandig en resultaatgericht.
- Je bent betrokken en empathisch, bouwt graag een band op met je cliënten en hebt goede communicatieve vaardigheden.
- Je kan je goed inleven in de cliënten, bent, flexibel en denkt graag in (creatieve) oplossingen.
- Je werkt hygiënisch en veilig en volgens de afspraken in het ondersteuningsplan.
- Tot slot heb je ervaring in de huishoudelijke hulp en/of schoonmaak en beheers je de Nederlandse taal voldoende.
Wat krijg je van ons?
Een leuke, flexibele baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen in je eigen buurt. Je krijg je eigen vaste cliënten die je wekelijks gemiddeld 2 uur ondersteund en daarmee een band opbouwt. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom:
- Een salaris conform CAO VVT schaal Hulp bij het Huishouden tussen €2.116,52 en €2.581,30 op basis van een fulltime dienstverband (36 uur).
- Een tijdelijk contract voor 4 tot 30 uren met uitzicht op vast dienstverband. Het aantal uur stemmen we samen af op jouw beschikbaarheid. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. We werken niet op feestdagen, maar ook geen avonden en weekenden.
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 33 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband en vakantiegeld van 8%.
- Zowel reistijdvergoeding, reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma, heb je één vast aanspreekpunt voor al je vragen en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
- We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
- Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.
Onze Sollicitatieprocedure
Sollicitatie
Leuk dat je interesse hebt! Solliciteer via de “Solliciteer direct” knop bij de vacature. Hierna ontvang je automatisch een ontvangstbevestiging. Onze collega’s zullen je sollicitatie beoordelen en binnen 5 werkdagen contact met je opnemen.
Op gesprek
Tijdens dit gesprek leren we elkaar beter kennen. We ontdekken samen of er een goede match is met onze organisatie en de functie.
Referentie
Na een goed gesprek zullen we referenties inwinnen. Dit is net als een VOG-verklaring een standaard onderdeel van onze procedure.
Tweede gesprek (afhankelijk van de functie)
Tijdens een tweede gesprek met andere collega’s zullen we samen verder ontdekken of er een goede klik is
Arbeidsvoorwaarden
Hebben we allemaal nog een goed gevoel, dan doen we je graag een voorstel en plannen we samen een arbeidsvoorwaarden gesprek. Samen met je leidinggevende zal je tijdens dit gesprek de arbeidsvoorwaarden bespreken en je arbeidsovereenkomst ondertekenen.
Welkom nieuwe collega
Wat fijn dat je bij ons aan de slag gaat! Wij kijken samen uit naar je eerste werkdag!