Werken Bij
Open
Medewerker Zorgadministratie voor 16 uur te Den Haag
Ben jij op zoek naar een veelzijdige en uitdagende functie waarin je jezelf verder kunt ontwikkelen? Heb je graag het eerste contact met cliënten en ben jij ons visitekaartje? Vanwege de groei van onze organisatie breiden we onze Afdeling Planning & Administratie uit en zoeken we een enthousiaste Medewerker Zorgadministratie. Solliciteer vandaag nog en maak het verschil!
Wie zijn wij?
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
Als medewerker zorgadministratie heb jij het eerste contact met onze cliënten en ben jij ons visitekaartje;
• Je bent verantwoordelijk voor opstarten, inzetten en afronden van de zorg bij cliënten, van A tot Z, en de bijbehorende documentatie.
• Je verzorgt de Intakeprocedure en voert de volledige bijbehorende administratie uit.
• Je legt huisbezoeken af bij nieuwe cliënten om intakegesprekken te voeren naar aanleiding van de zorgvraag.
• Je voert diverse evaluatiegesprekken uit bij cliënten om de kwaliteit van de zorg te bewaken.
• Je verwerkt indicatie-wijzigingen, beheert VECOZO-berichten, stelt het Ondersteuningsplan, naast andere relevante zorgdocumenten.
• Je levert een bijdrage aan het verbeteren van logistieke processen, zoals procesbeschrijvingen en cliënttevredenheid.
• Tot slot werk je nauw samen met de collega’s van Planning, deel je relevante informatie met collega’s en voert indien nodig ook ondersteunende planningswerkzaamheden uit.
Wie ben jij?
• Je hebt een relevant MBO-diploma niveau 3 en hebt bij voorkeur kennis en/of ervaring met de thuiszorg.
• Je beschikte over uitstekende administratieve vaardigheden en hebt bij voorkeur kennis van Vecozo.
• Je kunt je goed inleven in cliënten en communiceert helder en professioneel.
• Je hebt kennis van zorgprocessen, werkt nauwkeurig en vertrouwelijk, en bent een echte teamspeler.
• Je bent organisatorisch sterk, werkt daarbij methodisch, maar blijft flexibel waar nodig.
• Tot slot ben je woonachtig in de omgeving van Den Haag en in het bezit van een rijbewijs B.
Wat krijg je van ons?
Een leuke afwisselende baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom;
• Een salaris conform cao VVT FWG 40 (€ 2.611,95 tot € 3.590,14) per maand.
• Een tijdelijk contract voor 16 uur met uitzicht op vast dienstverband (36 uur is fulltime). In overleg is er in de toekomst de mogelijkheid om het aantal uren uit te breiden.
• Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 33 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband en vakantiegeld van 8%.
• Reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
• Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
• We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
• Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.
Open
Medewerker Zorgadministratie voor 16 uur te Amersfoort
Ben jij op zoek naar een veelzijdige en uitdagende functie waarin je jezelf verder kunt ontwikkelen? Heb je graag het eerste contact met cliënten en ben jij ons visitekaartje? Vanwege de groei van onze organisatie breiden we onze Afdeling Planning & Administratie uit en zoeken we een enthousiaste Medewerker Zorgadministratie. Solliciteer vandaag nog en maak het verschil!
Wie zijn wij?
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
Als medewerker zorgadministratie heb jij het eerste contact met onze cliënten en ben jij ons visitekaartje;
• Je bent verantwoordelijk voor opstarten, inzetten en afronden van de zorg bij cliënten, van A tot Z, en de bijbehorende documentatie.
• Je verzorgt de Intakeprocedure en voert de volledige bijbehorende administratie uit.
• Je legt huisbezoeken af bij nieuwe cliënten om intakegesprekken te voeren naar aanleiding van de zorgvraag.
• Je voert diverse evaluatiegesprekken uit bij cliënten om de kwaliteit van de zorg te bewaken.
• Je verwerkt indicatie-wijzigingen, beheert VECOZO-berichten, stelt het Ondersteuningsplan, naast andere relevante zorgdocumenten.
• Je levert een bijdrage aan het verbeteren van logistieke processen, zoals procesbeschrijvingen en cliënttevredenheid.
• Tot slot werk je nauw samen met de collega’s van Planning, deel je relevante informatie met collega’s en voert indien nodig ook ondersteunende planningswerkzaamheden uit.
Wie ben jij?
• Je hebt een relevant MBO-diploma niveau 3 en hebt bij voorkeur kennis en/of ervaring met de thuiszorg.
• Je beschikte over uitstekende administratieve vaardigheden en hebt bij voorkeur kennis van Vecozo.
• Je kunt je goed inleven in cliënten en communiceert helder en professioneel.
• Je hebt kennis van zorgprocessen, werkt nauwkeurig en vertrouwelijk, en bent een echte teamspeler.
• Je bent organisatorisch sterk, werkt daarbij methodisch, maar blijft flexibel waar nodig.
• Tot slot ben je woonachtig in de omgeving van Amersfoort, ben je op woensdag en vrijdag beschikbaar en in het bezit van een rijbewijs B.
Wat krijg je van ons?
Een leuke afwisselende baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom;
• Een salaris conform cao VVT FWG 40 (€ 2.611,95 tot € 3.590,14) per maand.
• Een tijdelijk contract voor 16 uur met uitzicht op vast dienstverband (36 uur is fulltime). In overleg is er in de toekomst de mogelijkheid om het aantal uren uit te breiden.
• Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 33 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband en vakantiegeld van 8%.
• Reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
• Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
• We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
• Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.
Onze Sollicitatieprocedure
Sollicitatie
Leuk dat je interesse hebt! Solliciteer via de “Solliciteer direct” knop bij de vacature. Hierna ontvang je automatisch een ontvangstbevestiging. Onze collega’s zullen je sollicitatie beoordelen en binnen 5 werkdagen contact met je opnemen.
Op gesprek
Tijdens dit gesprek leren we elkaar beter kennen. We ontdekken samen of er een goede match is met onze organisatie en de functie.
Referentie
Na een goed gesprek zullen we referenties inwinnen. Dit is net als een VOG-verklaring een standaard onderdeel van onze procedure.
Tweede gesprek (afhankelijk van de functie)
Tijdens een tweede gesprek met andere collega’s zullen we samen verder ontdekken of er een goede klik is
Arbeidsvoorwaarden
Hebben we allemaal nog een goed gevoel, dan doen we je graag een voorstel en plannen we samen een arbeidsvoorwaarden gesprek. Samen met je leidinggevende zal je tijdens dit gesprek de arbeidsvoorwaarden bespreken en je arbeidsovereenkomst ondertekenen.
Welkom nieuwe collega
Wat fijn dat je bij ons aan de slag gaat! Wij kijken samen uit naar je eerste werkdag!