Werken Bij
Gesloten
Assisterend Woonbegeleider voor 24-36 uur te Oegstgeest
Ben jij er als Assisterend Woonbegeleider klaar voor om een kwetsbare doelgroep te helpen om hun plek in de maatschappij weer (terug) te vinden? Wil jij onderdeel zijn van een leuk klein team en meegroeien met de organisatie en écht impact maken in het leven van onze cliënten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Wie zijn wij:
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
Je zult gaan werken op een nieuwe locatie van Diverszorg in Oegstgeest. Locatie Endegeest is een beschermde-woonvoorzienig voor 30 cliënten welke 7 dagen per week, 24 uur per dag woonbegeleiding biedt aan een kwetsbare doelgroep mogelijk met een forensische achtergrond, zodat zij zo succesvol mogelijk kunnen integreren in onze samenleving. Je zult werkzaam zijn in een team; bestaande uit 1 locatiemanager, circa 8 woonbegeleiders en 3 medewerkers slaapdienst. Dit betekent dat je onderdeel wordt van een leuk klein team en echt mee kan groeien met de organisatie. Zo zul je onder andere betrokken worden bij de werkwijze, de methodiek en het organiseren van het zorgaanbod. Je zult werken in roosterdienst met wisselende diensten en de locatiemanager is je direct leidinggevende.
Als Assisterend Woonbegeleider ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en aanbrengen van structuur, in de directe omgeving van cliënten, die te maken hebben met multi-problematiek. Doordat jij het netwerk van cliënten activeert en versterkt, kan een cliënt zijn of haar doelstellingen behalen en bevorderd dit de zelfstandigheid van de cliënt. Je werkt wijkgericht en samen met het netwerk.
Daarnaast zorg je samen met je collega’s voor een leefbaar, prettig en gezond leefklimaat op de locatie. Je draagt bij aan de sfeer, hebt aandacht voor de groep en aandacht voor de volgende stap van cliënten. Je weet wat er in de groep speelt en begeleid bijvoorbeeld huiselijke groepsactiviteiten, zoals spelletjes en gezamenlijk eten.
Wij werken daarbij volgens begeleidingsmethodiek situationeel begeleiden. Wij gebruiken deze methodiek in de aansturing van het team en in de begeleiding van onze cliënten.
Wie ben jij?
- Je hebt een relevant MBO-diploma niveau 3 in de zorg- of welzijnssector.
- Je hebt kennis en ervaring van en met de doelgroep en van de werkwijzen en procedures.
- Je werkt graag zelfstandig, maar kunt ook goed coördineren en samen werken met anderen.
- Je beschikt over goede sociale vaardigheden, waarbij tact, geduld en inlevingsvermogen bijzonder belangrijk zijn.
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en kunt mensen goed stimuleren.
- Tot slot sta je stevig in je schoenen en ben je flexibel.
Wat krijg je van ons?
Een leuke baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom:
- Een salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 6 (€ 2.666,- tot € 3.981,-) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur). Per 1 juli 2024 krijg je nog een loonsverhoging van 4%.
- Een tijdelijk contract voor 24 tot 36 uur met uitzicht op vast dienstverband. Het aantal uur stemmen we samen af op jouw beschikbaarheid. We hebben diverse diensttijden; dagdienst 08:00 – 16:30 uur, avonddienst 14:00 – 22:30 uur, slaapdienst 22:00 – 08:30 uur.
- Ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 18%. Je kunt dit bedrag bijvoorbeeld als vakantiegeld of een eindejaarsuitkering laten uitkeren of er extra verlofuren met kopen.
- Ontvang je daarnaast nog een loopbaanbudget van 1,5% die je kunt inzetten voor vitaliteit en ontwikkeling.
- Ontvang je reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
- We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
- Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.
Gesloten
HR Medewerker voor 24 tot 28 uur te Amersfoort.
Wij geloven in een gemeenschap waar iedereen elkaar respecteert, zichzelf kan zijn en elkaar ondersteunt. Voel jij je hier thuis en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging als HR Medewerker? Door de groei van onze organisatie zijn wij ter uitbreiding van ons HR team van 2 collega’s, op zoek naar een HR medewerker voor 24 tot 28 uur te Amersfoort. Zoek daarom niet verder en reageer vandaag nog!
Wie zijn wij?
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor operationele administratie HR vragen en informeert leidinggevende en medewerkers over relevante onderwerpen.
• Je houdt je bezig met verzuim, (verlof)regelingen en subsidies en hebt daardoor regelmatig contact met de Arbodienst, UWV, WSP, SROI en de gemeente.
• Je houdt overzicht betreft de instroom, doorstroom en uitstroom van (nieuwe) medewerkers en signaleert tijdig bijzonderheden, levert ook een bijdrage aan de offboarding en past het attentiebeleid toe.
• Tot slot stelt je arbeidsovereenkomsten op, beheer je de personeelsdossiers en signaleer je bijzonderheden.
Wie ben jij?
- Je bent beschikbaar voor 24 tot 28 uur en woonachtig in de omgeving van Amersfoort.
- Je beschikt over een werk- en denkniveau op MBO-niveau 4 en hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Je hebt kennis van actuele wet- en regelgeving en hebt bij voorkeur kennis van de CAO VVT en/of Sociaal Werk, evenals ervaring met NMBRS.
- Je kunt je goed inleven in anderen, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en werkt graag samen.
- Je bent nauwkeurig, weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie en denkt graag in (creatieve) oplossingen.
- Tot slot werk je graag in een dynamische organisatie, ben je in staat om goed overzicht te houden, prioriteiten te stellen en snel te schakelen.
Wat krijg je van ons?
Een leuke afwisselende baan bij een ambitieuze zorginstelling waarin jij jezelf verder kan ontwikkelen. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom:
- Een salaris conform cao VVT FWG 40 vanaf € 2.461,95 tot € 3.417,15 per maand.
- Een tijdelijk contract voor 24 tot 28 uur met uitzicht op vast dienstverband (36 uur is fulltime).
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 33 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband en vakantiegeld van 8%.
- Reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
- We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
- Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.
Gesloten
Ondersteunend Woonbegeleider voor 24-36 uur te Oegstgeest
Ben jij er als Ondersteunend Woonbegeleider klaar voor om mensen om een kwetsbare doelgroep te helpen om hun plek in de maatschappij weer (terug) te vinden? Wil jij onderdeel zijn van een leuk klein team en meegroeien met de organisatie en écht impact maken in het leven van onze cliënten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Wie zijn wij:
Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.
Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid vanonze cliënten te verhogen.
Wat ga jij doen?
Je zult gaan werken op een nieuwe locatie van Diverszorg in Oegstgeest. Locatie Endegeest is een beschermde woonvoorziening voor 30 cliënten welke 7 dagen per week, 24 uur per dag, woonbegeleiding biedt aan een kwetsbare doelgroep mogelijk een forensische achtergrond, zodat zij zo succesvol mogelijk kunnen integreren in onze samenleving. Je zult werkzaam zijn in een team; bestaande uit 1 locatiemanager, circa 8 woonbegeleiders en 3 medewerkers slaapdienst. Dit betekent dat je onderdeel wordt van een leuk klein team en echt mee kan groeien met de organisatie. Je zult werken in roosterdienst en de locatiemanager is je direct leidinggevende.
Als Ondersteunend Woonbegeleider ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en aanbrengen van structuur, in de directe omgeving van cliënten, die te maken hebben met multi-problematiek. Doordat jij het netwerk van cliënten activeert en versterkt, kan een client zijn of haar doelstellingen behalen en bevorderd dit de zelfstandigheid van de cliënt. Je werkt wijkgericht en samen met het netwerk. Ook krijgen cliënten ondersteuning op bepaalde psychosociale (leef)gebieden voor meer stabiliteit. Daarnaast hou jij je ook bezig met de dossiers van cliënten en ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het ondersteuningsplan waarbij je dit vertaald naar praktische afspraken. Je coacht cliënten, monitort de voortgang, signaleert bijzonderheden en neemt deel aan evaluaties. Tot slot organiseer je de dagelijkse levensbehoeften. Wij werken daarbij volgens begeleidingsmethodiek situationeel begeleiden. Wij gebruiken deze methodiek in de aansturing van het team en in de begeleiding van ons cliënten.
Wie ben jij?
- Je hebt een relevant MBO-diploma niveau 4 ( SPW, MMZ, PBMZ).
- Je hebt kennis en ervaring van en met de doelgroep en hebt kennis van relevante wet- en regelgeving.
- Je werkt graag zelfstandig, maar kunt ook goed coördineren en samen werken met anderen.
- Je beschikt over goede sociale vaardigheden, waarbij tact, coaching, overtuigingskracht en inlevingsvermogen het bijzonder belangrijk zijn.
- Je beschikt over sterkte communicatieve vaardigheden en kunt mensen goed stimuleren.
- Tot slot sta je stevig in je schoenen en ben je flexibel.
Wat krijg je van ons?
Een leuke baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom;
- Een salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 7 (€2.910,- tot €4.349,-) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur). Per 1 juli krijg je nog een loonsverhoging van 4%.
- Een tijdelijk contract voor 24 tot 36 uur met uitzicht op vast dienstverband. Het aantal uur stemmen we samen af op jouw beschikbaarheid. We hebben diverse diensttijden; dagdienst 08:00- 16:30 uur, avonddienst 14:00 -22:30 uur , slaapdienst 22:00-08:30 uur.
- Ontvang je een Individueel Keuzebudget( IKB) ter hoogte 18%. Je kunt dit bedrag bijvoorbeeld als vakantiegeld of een eindejaarsuitkering laten uitkeren of er extra verlofuren mee kopen.
- Ontvang je daarnaast nog een loopbaanbudget van 1,5% die je kunt inzetten voor vitaliteit en ontwikkeling
- Ontvang je reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
- Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
- We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
- Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.
Onze Sollicitatieprocedure
Sollicitatie
Leuk dat je interesse hebt! Solliciteer via de “Solliciteer direct” knop bij de vacature. Hierna ontvang je automatisch een ontvangstbevestiging. Onze collega’s zullen je sollicitatie beoordelen en binnen 5 werkdagen contact met je opnemen.
Op gesprek
Tijdens dit gesprek leren we elkaar beter kennen. We ontdekken samen of er een goede match is met onze organisatie en de functie.
Referentie
Na een goed gesprek zullen we referenties inwinnen. Dit is net als een VOG-verklaring een standaard onderdeel van onze procedure.
Tweede gesprek (afhankelijk van de functie)
Tijdens een tweede gesprek met andere collega’s zullen we samen verder ontdekken of er een goede klik is
Arbeidsvoorwaarden
Hebben we allemaal nog een goed gevoel, dan doen we je graag een voorstel en plannen we samen een arbeidsvoorwaarden gesprek. Samen met je leidinggevende zal je tijdens dit gesprek de arbeidsvoorwaarden bespreken en je arbeidsovereenkomst ondertekenen.
Welkom nieuwe collega
Wat fijn dat je bij ons aan de slag gaat! Wij kijken samen uit naar je eerste werkdag!