Werken Bij

Open

Medewerker Zorgplanning voor 32 uur te Den Haag

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waar jij jezelf verder kan ontwikkelen? Heb jij een hart voor de zorg en wil je graag een maatschappelijke bijdrage leveren? Door de groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een Zorgplanner die talent heeft voor plannen en organiseren. Solliciteer daarom nu en maak vandaag nog het verschil!

Wie zijn wij?

Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.

Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.

Wat ga jij doen?

Als planner ben jij een belangrijke spil in de organisatie waarbij jij je bezighoudt met het bij elkaar brengen van de zorgvraag en de zorguitvoering;

  • Jij bent verantwoordelijk voor een juiste en efficiënte planning, alsmede voor een duurzame inzetbaarheid van medewerkers en cliënten.
  • Je zult in je rol dagelijks contact hebben met medewerkers en cliënten waarbij je streeft naar een optimaal evenwicht tussen de wensen van onze cliënten, de verschillende roostermogelijkheden en een efficiënte planning. Daarbij informeer je de Zorgmanager VVT als je bijzonderheden signaleert.
  • Je roosters medewerkers in, registreert de uren en verwerkt ziekmeldingen en verlofaanvragen.
    Naast de dagelijkse planning zul je ook bezighouden met de invalpool, het zomerrooster en wijzigingen vanwege de verlengingen van cliënten.
  • Je signaleert en adviseert gevraagd en ongevraagd omtrent een goed verloop van het logistieke proces. Denk hierbij ook aan procesbeschrijvingen, duurzame inzetbaarheid en clienttevredenheid.
  • Je draagt bij aan de werving van Medewerkers Huishoudelijk Hulp middels het doen van de selectie en het voeren van sollicitatiegesprekken.
  • Je informeert nieuwe medewerkers over de werkwijze rondom het rooster tijdens hun inwerkperiode.
  • Je zult werkzaam zijn in een hecht team Planning en Administratie, waarbij je nauw zult samenwerken met de Zorgadministratie en de Zorgmanager VVT.

Wie ben jij?

  • Je hebt een relevant MBO-diploma niveau 4 en hebt kennis en/of ervaring met de zorgprocessen in de VVT sector.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, kunt je goed inleven in onze cliënten en medewerkers en denkt graag in (creatieve) oplossingen.
  • Je bent in staat om onder druk te werken, hebt het vermogen om snel te kunnen schakelen en weet daarom uitstekend hoe je doeltreffend en efficiënt kunt plannen.
  • Je werkt graag nauwkeurig, gestructureerd en gedetailleerd.
  • Je kan goed samenwerken, maar werkt ook graag zelfstandig.
  • Tot slot ben je woonachtig in de omgeving Den Haag en bent in het bezit van een rijbewijs-B.

Wat krijg je van ons?

Een leuke afwisselende baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom;

  • Een salaris conform cao VVT FWG 45 tussen € 2.695,33 tot € 3.848,27 per maand.
  • Een tijdelijk contract voor de duur van één jaar met uitzicht op vast dienstverband (36 uur is fulltime).
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 33 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband en vakantiegeld van 8%.
  • Reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
  • We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
  • Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.

Gesloten

Assisterend Woonbegeleider voor 24-36 uur te Oegstgeest

Ben jij er als Assisterend Woonbegeleider klaar voor om een kwetsbare doelgroep te helpen om hun plek in de maatschappij weer (terug) te vinden? Wil jij onderdeel zijn van een leuk klein team en meegroeien met de organisatie en écht impact maken in het leven van onze cliënten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Wie zijn wij:

Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.

Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.

Wat ga jij doen?

Je zult gaan werken op een nieuwe locatie van Diverszorg in Oegstgeest. Locatie Endegeest is een beschermde-woonvoorzienig voor 30 cliënten welke 7 dagen per week, 24 uur per dag woonbegeleiding biedt aan een kwetsbare doelgroep mogelijk met een forensische achtergrond, zodat zij zo succesvol mogelijk kunnen integreren in onze samenleving. Je zult werkzaam zijn in een team; bestaande uit 1 locatiemanager, circa 8 woonbegeleiders en 3 medewerkers slaapdienst. Dit betekent dat je onderdeel wordt van een leuk klein team en echt mee kan groeien met de organisatie. Zo zul je onder andere betrokken worden bij de werkwijze, de methodiek en het organiseren van het zorgaanbod. Je zult werken in roosterdienst met wisselende diensten en de locatiemanager is je direct leidinggevende.

Als Assisterend Woonbegeleider ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en aanbrengen van structuur, in de directe omgeving van cliënten, die te maken hebben met multi-problematiek. Doordat jij het netwerk van cliënten activeert en versterkt, kan een cliënt zijn of haar doelstellingen behalen en bevorderd dit de zelfstandigheid van de cliënt. Je werkt wijkgericht en samen met het netwerk.

Daarnaast zorg je samen met je collega’s voor een leefbaar, prettig en gezond leefklimaat op de locatie. Je draagt bij aan de sfeer, hebt aandacht voor de groep en aandacht voor de volgende stap van cliënten. Je weet wat er in de groep speelt en begeleid bijvoorbeeld huiselijke groepsactiviteiten, zoals spelletjes en gezamenlijk eten.

Wij werken daarbij volgens begeleidingsmethodiek situationeel begeleiden.  Wij gebruiken deze methodiek in de aansturing van het team en in de begeleiding van onze cliënten.

Wie ben jij?

  • Je hebt een relevant MBO-diploma niveau 3 in de zorg- of welzijnssector.
  • Je hebt kennis en ervaring van en met de doelgroep en van de werkwijzen en procedures.
  • Je werkt graag zelfstandig, maar kunt ook goed coördineren en samen werken met anderen.
  • Je beschikt over goede sociale vaardigheden, waarbij tact, geduld en inlevingsvermogen bijzonder belangrijk zijn.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en kunt mensen goed stimuleren.
  • Tot slot sta je stevig in je schoenen en ben je flexibel.

Wat krijg je van ons?

Een leuke baan die veel voldoening geeft en waar jij echt het verschil kan maken voor mensen. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom:

  • Een salaris conform CAO Sociaal Werk schaal 6 (€ 2.666,- tot € 3.981,-) op basis van een fulltime dienstverband (36 uur). Per 1 juli 2024 krijg je nog een loonsverhoging van 4%.
  • Een tijdelijk contract voor 24 tot 36 uur met uitzicht op vast dienstverband. Het aantal uur stemmen we samen af op jouw beschikbaarheid. We hebben diverse diensttijden; dagdienst 08:00 – 16:30 uur, avonddienst 14:00 – 22:30 uur, slaapdienst 22:00 – 08:30 uur.
  • Ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) ter hoogte van 18%. Je kunt dit bedrag bijvoorbeeld als vakantiegeld of een eindejaarsuitkering laten uitkeren of er extra verlofuren met kopen.
  • Ontvang je daarnaast nog een loopbaanbudget van 1,5% die je kunt inzetten voor vitaliteit en ontwikkeling.
  • Ontvang je reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
  • We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
  • Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.

 

Onze Sollicitatieprocedure

Sollicitatie

Leuk dat je interesse hebt! Solliciteer via de “Solliciteer direct” knop bij de vacature. Hierna ontvang je automatisch een ontvangstbevestiging. Onze collega’s zullen je sollicitatie beoordelen en binnen 5 werkdagen contact met je opnemen.

Op gesprek

Tijdens dit gesprek leren we elkaar beter kennen. We ontdekken samen of er een goede match is met onze organisatie en de functie.

Referentie

Na een goed gesprek zullen we referenties inwinnen. Dit is net als een VOG-verklaring een standaard onderdeel van onze procedure.

Tweede gesprek (afhankelijk van de functie)

Tijdens een tweede gesprek met andere collega’s zullen we samen verder ontdekken of er een goede klik is

Arbeidsvoorwaarden

Hebben we allemaal nog een goed gevoel, dan doen we je graag een voorstel en plannen we samen een arbeidsvoorwaarden gesprek. Samen met je leidinggevende zal je tijdens dit gesprek de arbeidsvoorwaarden bespreken en je arbeidsovereenkomst ondertekenen.

Welkom nieuwe collega

Wat fijn dat je bij ons aan de slag gaat! Wij kijken samen uit naar je eerste werkdag!

Staat de vacature waar je naar zoekt er niet meer tussen?

Open sollicitatie